Název: Name: | Capitán Segarra | Capitán Segarra |
Originální název: Original Name: | Capitán Segarra | |
Kategorie: Category: | transportní loď | transport boat |
Třída: Class: | - | |
Kódové označení: Pennant Number: | 5062443 - identifikačné číslo LR-1969 - registračné čílo | |
Loděnice: Builder: | Compañía Euskalduna de Construcción y Reparación de Buques, Factoría de Olaveaga, Bilbao | |
Založení kýlu: Laid Down: | DD.MM.RRRR | |
Spuštění na vodu: Launched: | DD.06.1917 | |
Uvedení do služby: Commissioned: | DD.06.1918 | |
Vyřazení ze služby: Decommissioned: | DD.MM.1970 seštovana v Bilbau / scrapped at Bilbao shipyard | |
Velitel: Commander: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?, ? ( ) | |
Jednotka: Unit: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR |
Posádka: Crew: | - | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Standardní výtlak: Standard Displacement: | 2252 t | 2216 long tons |
Plný výtlak: Full Load Displacement: | 4227 t | 4160 long tons |
Délka: Length: | 85,31 m | 279 ft 11 in |
Šířka: Beam: | 11,05 m | 36 ft 3 in |
Ponor: Draught: | 7,55 m | 24 ft 9 in |
Pancéřování: Armour: | - | - |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | trojtaktná parná expansná turbína, Central Marine Engines Works Ltd., West Hartlepool 2 cylindrické boilery 12,6 kp/cm2 od 1950 je zmenené palivo z uhlia na olej | vapor triple expansion turbine, Central Marine Engines Works Ltd., West Hartlepool 2 cylindrical boilers 12,6 kp/cm2 since 1950 changed from coal to oil fuel |
Výkon: Power: | 969.4 kW při ot/min | 1300 bhp at rpm |
Šrouby: Propellers: | - | |
Zásoba paliva: Fuel Load: | - t | 0 long tons |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost: Speed: | 24.1 km/h | 13 kt |
Dosah: Range: | km při rychlosti km/h | 0 nm at speed 0 kt |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | - |
Vybavení: Equipment: | elektrogenerátor 25 kW - 110 V - CC | elctrogenerator 25 kW - 110 V - CC |
Nesená letadla: Aircraft Carried: | - | - |
Poznámka: Note: | - prevádzkovatel Compañía Trasmediterránea | - owner Compañía Trasmediterránea |
Zdroje: Sources: | www.trasmeships.es |