Název: Name: | USNS Kanawha | USNS Kanawha |
Originální název: Original Name: | USNS Kanawha | |
Kategorie: Category: | doplňovací tanker | Replenishment Oiler |
Třída: Class: | Henry J. Kaiser | |
Kódové označení: Pennant Number: | T-AO-196 | |
Loděnice: Builder: | Avondale Shipyard Inc., Avondale | |
Založení kýlu: Laid Down: | 13.07.1989 | |
Spuštění na vodu: Launched: | 22.09.1990 | |
Uvedení do služby: Commissioned: | 06.12.1991 1) | |
Vyřazení ze služby: Decommissioned: | - | |
Velitel: Commander: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?, ? ( ) | |
Jednotka: Unit: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ? | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ? |
Posádka: Crew: | 74-89 civilních námořníků (CIVMARS), 1 důstojník a 20 námořníků US Navy (+ doplněk: 12 členů MILDET bezpečnostní tým) 74-89 Civilian Mariners (CIVMARS), 1 Officer and 20 Sailors of US Navy (Supplement: 12 Person MILDET Embarked Security Team) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Standardní výtlak: Standard Displacement: | 15060 2) t | 14822 2) long tons |
Plný výtlak: Full Load Displacement: | 43063 t | 42383 long tons |
Délka: Length: | 206,5 m | 677 ft 6 in |
Šířka: Beam: | 29,72 m | 97 ft 6 in |
Ponor: Draught: | 11,58 m | 38 ft |
Pancéřování: Armour: | ? | ? |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | 2x vznětový motor Colt-Pielstick PC4-2/2 10V-570 (11.931 kW) | 2x Colt-Pielstick PC4-2/2 10V-570 Diesel Engine (16,000 bhp) |
Výkon: Power: | 24265,1 kW při ? ot/min | 32540 bhp at ? rpm |
Šrouby: Propellers: | 2 | |
Zásoba paliva: Fuel Load: | ? t | ? long tons |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost: Speed: | 37 km/h | 20 kt |
Dosah: Range: | ? km při rychlosti ? km/h | ? nm at speed ? kt |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | v případě válečného nasazení možno instalovat: 2x 12,7 mm kulomet Browning M2HB na lafetě Mark 56 (2x I) 2x 20 mm kanon Mark 15 Phalanx (2x I) | Wartime Possibilities: 2x Browning M2HB Machine-gun on Mark 56 Mount, cal .50-in (2x I) 2x Mark 15 Phalanx Gun, cal 20 mm (2x I) |
Vybavení: Equipment: | 5x stanice na doplňování paliva 2x stanice na transfer pevného nákladu kapacita: - 28.300-28.600 m3 paliva (pro lodě anebo letadla) - 690 m2 pro paletovaný náklad - 8 chladírenských kontejnerů TEU (cca 128 palet nákladu) | 5x Refueling Station 2x Dry Cargo Rransfer Rigs Station Capacity: - 178,000-180,000 Barrels of Fuel Oil and Jet Fuel - 7,400 sq ft Dry Cargo Space - 8 TEU Refrigerated Containers (approx 128 Pallets) |
Nesená letadla: Aircraft Carried: | pouze přistávací plocha pro vrtulník | only Helicopter Landing Area |
Poznámka: Note: | 1) v tomto případě se nejedná o uvedení do vojenské služby (jde totiž o civilní loď ve vlastnictví US Navy), ale o převzetí do služby 2) lehký výtlak (kompletně vystrojená loď připravená k plavbě, ale bez posádky a munice) | 1) The vessels is operated in non-commissioned service (it is civil ship owns by US Navy), the date mean in service. 2) Light Displacement (The ship is complete and ready for service but without officers, crew and ammunition) |
Zdroje: Sources: | www.nvr.navy.mil www.navy.mil www.msc.navy.mil https://www.navsource.org/archives/09/19/19196.htm https://www.navysite.de/ao/ao196.htm https://fas.org/man/dod-101/sys/ship/tao-187.htm en.wikipedia.org en.wikipedia.org |
fotografie od Mass Communication Specialist 3rd Class Joshua D. Petrosino (US NAVY), ID 140130-N-KU391-178