AEG G.II

     
Název:
Name:
AEG G.II AEG G.II
Originální název:
Original Name:
AEG G.II
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1915-DD.05.1916 Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1915-DD.05.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
27
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1450 kg 3197 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2470 kg 5445 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
16,20 m 53ft 1,79in
Délka:
Length:
9,10 m 29ft 10,26in
Výška:
Height:
3,49 m 11ft 5,4in
Plocha křídla:
Wing Area:
59,00 m2 635.07 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Benz Bz.III o výkonu 110 kW/150 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Benz Bz.III, power 148 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
140 km/h v 0 m 87 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11 min do 1000 m 11 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3000 m 9843 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet LMG 14 na přídi
1x pohyblivý 7,92mm kulomet LMG 14 na hřbetě


2x 50kg puma
5x 100kg puma
1x flexible 7,92 mm LMG 14 machine gun in the front na přídi
1x flexible 7,92 mm LMG 14 dorsal machine gun


2x 110 lb bomb
5x 220 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Grosz, AEG G.IV, Windsock Datafile No.51. Albatros Productions, Berkhamsted 1995. ISBN 0-948414-68-5.
Kroschel, G.; Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter; Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/AEG-G-II-t144307#528879 Verze : 0
.
AEG G.II - AEG G.II sériové číslo G6/15, jednotka Brieftauben-Abteilung-Ostende, letiště Ghistelles, září 1915, pilot Lt. Georg Zeumer, pozorovatel Lt. Manfred von Richthofen. Na tomto stroji, kterému Richthofen přezdíval člun na jabka prodělala  posádka 1. 9. 1915 svůj první vzdušný souboj. Stroj je buď v barvě materiálu nebo byl celý natřen polní šedí. Význam emblému na boku stroje není znám, možná souvisel s nějakou přezdívkou pilota.

AEG G.II sériové číslo G6/15, jednotka Brieftauben-Abteilung-Ostende, letiště Ghistelles, září 1915, pilot Lt. Georg Zeumer, pozorovatel Lt. Manfred von Richthofen. Na tomto stroji, "kterému Richthofen přezdíval "člun na jabka" prodělala posádka 1. 9. 1915 svůj první vzdušný souboj. Stroj je buď v barvě materiálu nebo byl celý natřen polní šedí. Význam emblému na boku stroje není znám, možná souvisel s nějakou přezdívkou pilota.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/AEG-G-II-t144307#465343 Verze : 0
flyingmachines.ru

AEG G.II -


URL : https://www.valka.cz/AEG-G-II-t144307#528880 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více