Název: Name: | Kawasaki Ka.87 | Kawasaki Ka.87 Type 87 |
Originální název: Original Name: | 八七式重爆击机 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1926 Kawasaki Shipyard, Ltd., Kobe DD.MM.1928-DD.MM.1932 Kawasaki Shipyard, Ltd., Kakamigahara DD.MM.193R-DD.MM.193R Atsuta Army Weapon Manufacturing Works, Nagoya | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 prototypy 26 sériově postavených | |
První vzlet: Maiden Flight: | 19.02.1926 | |
Osádka: Crew: | 4 - 6 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4400 kg | 9700 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7650 kg | 16865 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8050 kg | 17747 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 26,800 m | 87ft 11,11in |
Délka: Length: | 18,500 m | 60ft 8,35in |
Výška: Height: | 5,250 m | 17ft 2,68in |
Plocha křídla: Wing Area: | 121,00 m2 | 1302.43 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 63,22 kg/m2 | 12.95 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | BMW VI kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do V, motory byly namontovány nad křídlem ve společné gondole (tlačný a tažný) o výkonu 441,3 kW (600 k). Vrtule dvoulisté dřevěné s pevným úhlem náběhu. | BMW VI twelvee-cylindel liquid-cooling Vee engine, mounted in a Push-pull nacelle above the wing, rated at 592 hp, driving a two-bladed wooden fixed-potch propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 180 km/h v 0 m | 111.8 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 150 km/h v 1500 m | 93.2 mph in 4921 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5000 m | 16404 ft |
Dolet: Range: | 660 km | 410.1 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 3 - 5x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm Pumový náklad: 600 kg pum, s přetížením až 1 000 kg. | Three - five flexible 0.303 inch machine-guns. Bomb load: 1,320 lb bombs normally, 2,200 lb with overloads. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | The Dornier N was a bomber aircraft designed in Germany in the 1920s for production in Japan. Some of the 28 examples built saw action in Manchuria in 1931. |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632 en.wikipedia.org http://www.airwar.ru/enc/bww1/don.html http://www.histaviation.com/Dornier_Do_N.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |