Vážení,
5. srpna byla ukončena první sada testů modernizovaného PVO systému Osa. Zkoušky probíhaly v Bělorusku na 174. polygonu vzdušných sil a byly vyhodnoceny jako uspokojivé.
Součásti modernizace je změna podvozku. Testovaná verze Osy byla umístěna na podvozek nákladního automobilu MAZ-6317 (6x6). Výrobce také nahradil starou elektronickou výbavu novými přístroji a modernizaci označil jako: 9A33-2B. Záměrem modernizace je zvýšení životaschopnosti výrobku, snížení provozních nákladů, zlepšení taktických a technických vlastností a zlepšení pracovních podmínek obsluhy.
Srovnávací charakteristiky systému 9A33-2B s 9A33BM3:
- podvozek: MAZ-6317, původně: BAZ-5937
- spotřeba paliva poklesla na 46 dm3/100 km, původně: 62 dm3/100 km
- detekční rozsah lokátoru zvětšen na 53 km, původně: 45 km
- chyba určení vzdálenosti poklesla na 35 m, původně: 120 m
- chyba určení azimutu poklesla na 0,15°, původně: 0,9°
- účinný dálkový dostřel zachován: 10,3 km
- účinný výškový dostřel zachován: 5 km
- účinnost proti přilétajícím cílům zachována do 500 m/s
- účinnost proti odlétajícím cílům zachována do 300 m/s
- počet vezených střel: 6 kusů
- přidána sledovací optoelektronika
- přidán simulátor
- údajně 70% elektroniky digitalizováno
Zdroj
defence-ua.com
dnr-hotline.ru
https://www.milmag.pl/news/view?news_id=4303
www.vpk.gov.by
5. srpna byla ukončena první sada testů modernizovaného PVO systému Osa. Zkoušky probíhaly v Bělorusku na 174. polygonu vzdušných sil a byly vyhodnoceny jako uspokojivé.
Součásti modernizace je změna podvozku. Testovaná verze Osy byla umístěna na podvozek nákladního automobilu MAZ-6317 (6x6). Výrobce také nahradil starou elektronickou výbavu novými přístroji a modernizaci označil jako: 9A33-2B. Záměrem modernizace je zvýšení životaschopnosti výrobku, snížení provozních nákladů, zlepšení taktických a technických vlastností a zlepšení pracovních podmínek obsluhy.
Srovnávací charakteristiky systému 9A33-2B s 9A33BM3:
- podvozek: MAZ-6317, původně: BAZ-5937
- spotřeba paliva poklesla na 46 dm3/100 km, původně: 62 dm3/100 km
- detekční rozsah lokátoru zvětšen na 53 km, původně: 45 km
- chyba určení vzdálenosti poklesla na 35 m, původně: 120 m
- chyba určení azimutu poklesla na 0,15°, původně: 0,9°
- účinný dálkový dostřel zachován: 10,3 km
- účinný výškový dostřel zachován: 5 km
- účinnost proti přilétajícím cílům zachována do 500 m/s
- účinnost proti odlétajícím cílům zachována do 300 m/s
- počet vezených střel: 6 kusů
- přidána sledovací optoelektronika
- přidán simulátor
- údajně 70% elektroniky digitalizováno
Zdroj
defence-ua.com
dnr-hotline.ru
https://www.milmag.pl/news/view?news_id=4303
www.vpk.gov.by
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |